Home > Klantenservice

Klantenservice

Retourneren

Herroepingsrecht/bedenktijd

U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. 

Neem hiervoor contact met ons op en we mailen u een retourlabel, waarmee u het product kosteloos kunt retourneren. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. 

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@bensbureaustoelen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen enkele dagen, na retour ontvangst, terugstorten. 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@bensbureaustoelen.nl of telefoon nummer +30 (0)55-2032046.

Reviews van echte klanten

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten. 

Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL, DHL of DPD. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

BenS Kantoormeubelen 

Tel: +31 (0)55 203 204 6
Mail: info@bensbureaustoelen.nl

De handelsnaam van ons bedrijf is: Mercibelle Europe bv
Onze domeinnaam is www.bensbureaustoelen.nl
Ons vestigingsadres:
Halstraat9

7321 AG  Apeldoorn

KVK: 63008165
BTW nummer Nederland: Nl8550.52.004.B01

BTW nummer België: BE721.437.696

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Mocht u tegen iets aanlopen, neem dan gelijk contact met ons op en wij zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bensbureaustoelen.nl. Wij zullen er alles aan doen om tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
 – Ideal
 – Overboeking
 – Creditcard
 – Klarna (achteraf betalen)
 – Bancontact